Wat is de doelgroep van Linda Magazine?

Linda magazine is het meest gelezen tijdschrift van Nederland. Wil jij in LINDA adverteren? Lees dan verder.

Alles verandert in goud

Er wordt wel eens gezegd dat alles wat Linda de Mol aanraakt in goud verandert. Wat betreft het tijdschrift LINDA. is dat zeker waar. Net als de speciale edities omtrent het tijdschrift. LINDA.meiden, L’HOMO, LINDA.vakantieboek, LINDA.loves en alle magazines op maat. Keer op keer weet het merk de juiste snaar te raken.

Bereik LINDA.

Linda magazine heeft een oplage van bijna 250.000. Het enorme bereik wat je met een advertentie in dit tijdschrift kunt bereiken maakt het een populair tijdschrift om in te adverteren.

Doelgroep LINDA.

De doelgroep van LINDA is hoofdzakelijk vrouwen. Het tijdschrift wordt het best gelezen in de leeftijdscategorie 35-49 jaar. Maar LINDA. Heeft ook veel lezers tussen de 20-34 jaar en 50-64 jaar.

Het merendeel van de lezers van LINDA. komt uit een hogere sociale welstandsklasse een is dus kapitaalkrachtig. Bij het bepalen van de klasse wordt er gekeken naar hoogst genoten opleiding, bruto huishoudinkomen en het wel / niet bezitten van een eigen woning.

Adverteren in LINDA.

Omdat LINDA. een sterk merk is is het erg populair onder adverteerders. Iedereen wil een graantje meepikken van het succes van het merk. Hoe je het ook wend of keert, als je adverteert in LINDA legt de lezer onbewust een associatie tussen het tijdschrift en jouw merk.

Meerdere advertentie kanalen

Ook LINDA. gaat met haar tijd mee, waar vroeger de focus lag op adverteren in print media, oftewel het tijdschrift zelf. Kiezen we tegenwoordig steeds vaker voor een zogenaamde multi channel approach. De resultaten van een multi channel approach zijn keer op keer positief. Het uitdragen van je boodschap op meerdere manieren en meerdere platforms draagt bij aan de herkenbaarheid. Van herkenbaarheid weten we dat dit van grote invloed is bij een aankoopbeslissing.

Je kunt je voorstellen dat wanneer je doelgroep je uiting eerst ziet in het tijdschrift, vervolgens in de nieuwsbrief en weer later op linda.nl dat dit het verschil kan maken.

Uiteraard is niet ieder platform geschikt voor iedere boodschap. Daarom zijn dergelijke campagnes altijd maatwerk. Afhankelijk van jouw budget en uiting kiezen we voor een strategie die leidt tot maximaal resultaat.